سینی نشاء گلخانه یا سینی کشت بذردرگلخانه ها{72حفره}

0تومان
کد محصول: _________________________________________________________________________________72_________

سینی نشاء   گلخانه یا سینی کشت بذردرگلخانه ها{72حفره}

به منظور کشت انواع سبزی و صیفی جات ازجمله،: گوجه ، فلفل ، هندوانه ، کلم و خیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از تجهیزات جانبی مهم در گلخانه ها می باشد. یکی از عالی ترین روشها به منظور آماده کردن گیاهان برای پرورش در فضای باز و باغ ، کاشتن بذردر فضای بسته یا همان سینی نشا است.میتوانید جهت خرید سینی کشت نشاء و انتخاب بهترین سینی نشا و کسب قیمت سینی نشائ با مشاوران ما حاصل نمایید.سینی های نشاء به شما کمک می کنند تا گیاه مورد نظر با کمترین تنش و به راحتی رشد کند و آماده انتقال به زمین اصلی شود.با آماده کردن دانه ها و نشاء های خود برای فصل بهارمی توانید نهال ها و گیاهان خود را هر زمانی به زمین اصلی  انتقال دهید.

ابعاد سینی های نشاء

سینی نشاء دارای ابعاد ، حجم  استاندارد و مناسب جهت انواع کشت و هم چنین توسعه ریشه می باشد. همینطور دارای تهویه مناسب و زهکش خوب است. بنابراین گیاه از انواع بیماری های قارچی که براثر رطوبت ایجاد می شود در امان است. سینی نشاء گلخانه به دلیل داشتن آنتی یو وی(anti uv ( در برابر اشعه ی ماورای بنفش مقاوم است و درمقابل پوسیدگی ناشی از نور خورشید ایمن می باشد.سینی های نشاء به راحتی تا چندین بار قابل استفاده هستند و همچنین قابلیت ضد عفونی نیز دارند.یکی از رایج ترین روش های تولید نشاء، روش گلخانه ای آن می باشد. زیرا سیستمی موفق بوده و نسبت به تولید آن در فضای آزاد برتری زیادی دارد.

از جمله این برتری ها عبارتند از:

  • نشائی که در گلخانه تولید می شود نسبت به تولید در فضای بیرون آن سریعتر می باشد و دارای همگنی بهتری است.
  • مدیریت بیشتری برای نشاء هایی که در گلخانه تولید می شوند از لحاظ آبیاری و مواد غذایی مورد نیاز آنها می توان داشت.
  • درگلخانه تولید نشاء این مزیت را دارد که تا هر زمانی که می شود، نشاء ها را نگهداری کرد تا در زمان مناسب آنها را به مزرعه منتقل کرد.
  • نشاء هایی که در گلخانه تولید می شوند، گیاهانی با ضخامت مناسب و سالم تری هستند.
  • نشاءهای تولید شده در گلخانه دارای تثبیت و استواری بالایی نسبت به تولید آنها در فضای بازهستند.

نکته:از جمله ظروفی که در تولید نشاء از آنها استفاده می شود، انواع گلدان ، سینی یا جعبه های کشت پیتی ، سفالی ، فیبری ، استیروفومی و پلاستیکی هستند. اما اقتصادی ترین آنها سینی های پلاستیکی و پلی استیرنی می باشند که پرکاربردترین آنها نیز هستند.

نکته طلایی:در هنگام خرید سینی کشت نشاء باید به جنس آن توجه نمایید.بهتر است از سینی های با جنس استیروفوم یا پلاستیک استفاده شود زیرا، استفاده کردن از سینی های با جنس های دیگر اصلا صرفه اقتصادی ندارد.همچنین از سینی های قدیمی و کهنه نباید استفاده کرد به این دلیل که در این سینی ها ترک های ریزی وجود دارد که باعث می شود عوامل بیماری زا و یا مواد غذایی در آنها نفوذ کرده و گیاه را دارای بیماری و آسیب کند و حتی باعث رشد غیر یکنواخت آنها شود.

ابعاد (طول × عرض × ارتفاع) 0 x 0 x 0
وزن 0